Impulsando la Economía de Impacto

martes, 20 de febrero de 2024 22:55, GRAN HOTEL HAVANA, Gran Via de les Corts Catalanes 647, 08010 Barcelona, España
Sitio web: https://www.rotaryclubbarcelona.org/contacto/
Orador(es):

Xavier Pont , cofundador de Ship2b

Martes dia 20 de febrero conferencia a cargo Xavier Pont Xavier Pont. Co-fundador y Managing Partner de Ship2B Ventures Xavier Pont licenciado y MBA por Esade y MBA por IESE, emprendedor social en serie en diversas iniciativas como Simphonie, Futur o Globalleida. También fue director de proyectos estratégicos de la Generalitat de Catalunya e impulsor de diversos proyectos de promoción económica en el sector público. Xavier fue Co-fundador y CEO de Ship2B (www.ship2b.org) y los vehículos de inversión de impacto Impact Equity y Equity4Good. Actualmente es Co-fundador y Managing Partner de Ship2B Ventures, gestora de inversión de Impacto, que ha lanzado el mayor fondo de Venture Capital de impacto en España. También es consejero del Grupo Borges.

Dimarts dia 20 de febrer conferència a càrrec  Xavier Pont. Co-fundador i Managing Partner de Ship2B Ventures.

Xavier Pont llicenciat i MBA per Esade i MBA per IESE, emprenedor social en sèrie en diverses iniciatives com Simphonie, Futur o Globalleida. També va ser director de projectes estratègics de la Generalitat de Catalunya i impulsor de diversos projectes de promoció econòmica al sector públic. Xavier va ser Cofundador i CEO de Ship2B (www.ship2b.org) i els vehicles d'inversió d'impacte Impact Equity i Equity4Good. Actualment és Co-fundador i Managing Partner de Ship2B Ventures, gestora d'inversió d'Impacte, que ha llançat el fons més gran de Venture Capital de impacte a Espanya. També és conseller del Grup Borges.

**Preu del Sopar:** 35 €, a les 20 hores Hotel Havana Si vols assistir a aquest esdeveniment, tens que fer una reserva de plaça enviant un correu electrònic a irene.ribas@rotary2202.org